poniedziałek, 15 października 2007

Program "Powrót Jelenia"


Ja cały czas ufałem!
Wierzyłem!
Wiedziałem!

Wiedziałem, ufałem, wierzyłem, że okupujący Polskę polscy urzędnicy coś wymyślą, żeby żadnych powrotów nie było!  

Że coś poradzą, coś zrobią, żeby nikt nie wrócił, a jeszcze ze dwa miliony żeby wyjechały w cholerę! W końcu to czysta oszczędność, jak się emigrantom nic nie świadczy. A nawet, jak się obecnie okazuje, nawet wręcz przeciwnie.

A słowo stało się ciałem. Alleluja! Alleluja!!

Rodacy z Wielkiej Brytaniii, witajcie w szeregach wolnej Polonii!

Wiecie już teraz, rodacy z UK, dlaczego na emigracji należy się natychmiast po uzyskaniu stosownych uprawnień naturalizować w kraju zamieszkania? Dlaczego ważna jest praktyczna moźliwość rezygnacji z obywatelstwa polskiego? Czy też nadal żyjecie iluzją,, że Polska to kochająca mamusia, która tęskni i czeka? 

=========

http://www.rp.pl/artykul/4,62307.html

http://lista-obecnosci.blogspot.com/2007/10/akcja-powrt-czyli-powrt-taty-bez-wypaty.html
komentarze (0)

W Temacie Maci - wtemaciemaci.salon24.pl

Brak komentarzy: